A Centrum üzemeltetését az ÁROP 1.1.14-2012-2012-0001 „Civil Információs Centrum Szolnokon” című pályázatból valósítottuk meg. Cél az állami, a gazdasági, és a civil szektor közötti együttműködésen alapuló partnerség kialakítása, együttműködés fejlesztése, koordinálása, hogy a CIC a megyei civil élet valódi központja legyen, segítse a szervezeteket, amelyek nincsenek birtokában azoknak az információknak, amely eredményes működésüknek alapvető feltétele. Feladatunk a megyei egyesületek, alapítványok hosszú távú önálló működéséhez szükséges tanácsadásokkal, továbbá képzésekkel, továbbá infrastrukturális szolgáltatásokkal történő ellátása.
A szolgáltató központ elmúlt két és fél éves működése során 2101 óra tanácsadást tartottunk, 97 rendezvényt szerveztünk és bonyolítottunk le. Mindezek során a szolgáltatásainkat igénybe vevő szervezeteket – a teljesség igénye nélkül - aktuális információkról, törvényi változásokról, forrásteremtési és pályázati lehetőségekről tájékoztattuk; nemzetközi kitörési stratégiákat dolgoztunk ki velük együttműködésben; pénzügyi, adózási ismereteket adtunk át nekik; illetve elősegítettük a magyar-külhoni-magyar civil szervezetekkel és az üzleti szférával kiépíthető partneri együttműködési lehetőségek felkutatását is. Képzéseinken összesen több mint kétszázan vettek részt, melyben a civil szféra és a közigazgatás együttműködését is erősítettük, elméleti és gyakorlati oktatásokat tartottunk a civil- ill. a közigazgatási szféra képviselőinek, vezetőinek.
A projekt időtartama alatt több mint 2000 civil szervezettel találkoztunk, kiemelkedő együttműködési megállapodásokat kötöttünk önkormányzatokkal, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatallal és különböző szakigazgatási szerveivel, a Magyar Honvédség Hadkiegészítő és Központi Nyilvántartó Parancsnoksággal, továbbá számos hazai és nemzetközi civil szervezettel.