Mi az adomány?
Hogyan javíthatja egy nonprofit szervezet a pénzügyi helyzetét?
Gyűjtheti-e a munkáltató az 1% nyilatkozatokat?
Miért adományoznak az emberek?
Adománygyűjtés éves terve
Adománygyűjtési stratégia
Adománygyűjtő láda használata
Mit kell tudni általában a pályázati elszámolásokról?
A civil szervezetek több forrásból és több helyről részesülhetnek pályázati támogatásban. Az elszámolások módja annyiféle, ahány pályáztató létezik.
Telefonos adománygyűjtés
Mi a tartós adományozás?
Mit tartalmazzon egy üzleti terv?
Eseményen való adománygyűjtés
Mit takar az a kifejezés, hogy adománygyűjtő?
Hogyan gyűjtsünk vállalkozási ötleteket?
Mik a társadalmi vállalkozás legfőbb kockázatai?
Miért fontos, hogy üzleti tervet készítsünk társadalmi vállalkozás indításakor?
Hagyaték
Milyen feltételekkel gyűjthet magyar nonprofit egyesület uniós állampolgároktól adományokat külföldön?
Hogyan érjük el a lehetséges vállalati adományozókat?
A vállalati partnerekkel történő kapcsolatfelvétel első lépései.
Milyen hibákat kerülhetünk el azáltal, hogy üzleti tervet készítünk?
Melyik vállalat támogatná pont az én szervezetemet?
Milyen szempontok alapján térképezze fel egy civil szervezet a lehetséges vállalati támogató, együttműködő partnereket?
Melyek a társadalmi vállalkozás korlátai?
Mit érdemes mérlegelni, mielőtt társadalmi vállalkozásba fognánk?
Milyen területeket szükséges megvizsgálni szervezetünk felkészültségét illetően társadalmi vállalkozás indításakor?
Mi számít magáningatlannak (hol kell előzetes hozzájárulás, és mit is jelent ez?)
Melyek az üzleti tervezést előkészítő lépések?
Adományozói adatbázis
Hol kaphatok segítséget, ha elakadok a pályázatírásban?
Hogyan tartsuk meg a vállalati adományozókat?
Mi történik, ha a tartós adományozásról szóló szerződés nem teljesül?
A civil szervezetnek felajánlott 1% -ot csak a célszerinti felhasználásra vagy az egyesület programjainak fenntartási költségeire is lehet fordítani?
Nem csak cél szerinti felhasználásra, hanem működésre is (együttes összege az évente kiutalt költségvetési támogatás 25%-át, legfeljebb 25 millió Ft-ot nem haladhatja meg) fordítható az 1%.
Adományozhat-e az alapító célzottan, saját alapítványának?
Közösségi adománygyűjtés
Bankkártyás adománygyűjtés
Adományért ajándék
Követes (Peer-to-peer) adománygyűjtés
Cause related marketing = Jótékony célú marketing
Szakértői támogatás
Utcai adománygyűjtés
Rendszeres adománygyűjtés
Adományozói kapcsolattartás
1%
Door to door adománygyűjtés
Major donor
Matchfunding
Élményalapú (sorsolásos) adománygyűjtés
Mire figyeljünk a vállalati partnerségi program közben?
A vállalati partnerség kiépítése után a civil szervezetnek oda kell figyelnie a megvalósítás folyamatában, hogy valódi partnerséget építsen ki, amely előfeltétele az együttműködés elmélyülésének, fenntartásának.
Hogyan vigyük tovább a vállalati partnerséget?
Ha a civil szervezet törekszik arra, hogy ápolja meglévő vállalati partnerségeit, könnyebben alakíthat ki új közös programokat.
forrás: nonproft.hu