Google Ad Grants – Pályázat a Google Adwords rendszerében való ingyenes hirdetési lehetőség elnyerésére nonprofit szervezeteknek

A Google keresőóriás “Google Ad Grants” néven hirdetési programot működtet civil szervezeteknek, amelynek segítségével a kedvezményezettek ingyenesen futtathatnak AdWords-hirdetéseket a Google keresőwebhelyén. A programban való részvételre a szervezeteknek pályázniuk kell. Beadási határidő: folyamatos.

A Google keresőóriás “Google Ad Grants” néven hirdetési programot működtet civil szervezeteknek, amelynek segítségével a kedvezményezettek ingyenesen futtathatnak AdWords-hirdetéseket a Google keresőwebhelyén. A programban való részvételre a szervezeteknek pályázniuk kell. Beadási határidő: folyamatos.
A pályázat keretében nonprofit szervezetek pályázhatnak havi kb. 10 000 forintnak megfelelő, ingyenes hirdetési lehetőség elnyerésére a Google rendszerében.
A programot igénybe vevő szervezeteknek az OBH hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bírósága általi civil szervezetként nyilvántartásba vétellel kell rendelkezniük.
 
A szervezetre vonatkozó további feltételek:
- A szervezetnek naprakész és érvényes jótékonysági státusszal kell rendelkeznie a szervezet országának irányelvei alapján. Az egyes országok jótékonysági státuszának definícióját lent olvashatja.
- A szervezet megértette és elfogadta a jelentkezéshez szükséges, diszkrimináció elutasításával, illetve az adományok elfogadásával és felhasználásával kapcsolatos tanúsítványok szükségességét.
- A szervezetnek működő, jelentős tartalommal rendelkező webhelye van.
 
A pályázat részletei:
Az Ad Grantee kedvezményezettek a fizetős hirdetőkhöz hasonlóan alakítják ki és kezelik AdWords-fiókjukat, de a következő korlátozások vonatkoznak rájuk:
- A napi költségkeret 329 USD, ami havonta kb. 10 000 USD
- A maximális kattintásonkénti költség (CPC) 2 USD
- Csak kulcsszó szerint célzott kampányok jeleníthetők meg
- A hirdetések csak a Google keresőwebhelyén jelennek meg
- Csak szöveges hirdetések jeleníthetők meg
 
A hirdetési rendszer további (de nem az összes) feltételei:
- Hirdetései linkjei KIZÁRÓLAG EGYETLEN nonprofit webhelynek az URL-jére mutathatnak.
- Legalább havi egy bejelentkezéssel aktívan kezelnie kell az AdWords-fiókot.
- Hirdetéseinek tükrözniük kell a jóváhagyott nonprofit szervezet küldetését, a kulcsszavaknak pedig relevánsaknak kell lenniük a nonprofit szervezet programjára és szolgáltatásaira vonatkozóan.
- A programban nem engedélyezett a kimondottan kereskedelmi célú hirdetés.
- Termékek vagy szolgáltatások hirdetése esetén az ezekből származó bevétel 100%-át programja támogatására kell fordítania.
- A pénzügyi termékeket (például jelzálogokat vagy hitelkártyákat) kínáló, illetve az autók, hajók vagy tulajdonok adományozását kérő és ezekhez kapcsolódó kulcsszavakat használó hirdetések nem engedélyezettek.
 
A jelentkezés benyújtása:
Hozzon létre egy Google Ad Grants AdWords-fiókot a Fiókkészítési útmutatóban szereplő utasítások szerint:
Kérjük, pénznemként feltétlenül USD-t adjon meg, függetlenül az országától.
Kérjük, NE adjon meg hitelkártya-adatokat!
Kampánya csak a kérelemben megjelölt EGYETLEN nem profitorientált webhely URL-jére közvetítheti a látogatókat és a célhoz kötődő (nem kereskedelmi jellegű) hirdetéseket és kulcsszavakat kell tartalmaznia.
Írjon egy rövid tanulmányt arról, hogy a szervezete hogyan tervezi felhasználni az AdWords szolgáltatást társadalmi hatás elérésére.
Jótékonysági státuszának igazolását és AdWords ügyfél-azonosítóját adja meg az alábbi kérelmi űrlapon.
 
Határidő: folyamatos