Szolgáltatások

 

JNSZ VÁRMEGYEI CKSZK ELÉRHETŐSÉGEI:

Cím:5000 Szolnok, Baross u. 56.
Telefon:06 (56) 221-882 06 (56) 513-000
E-Mail:info@contactmksz.hu
Web:www.contactmksz.hu
skype elérhetőség:contactceges@gmail.com
chatbox elérhetőség:http://contactmksz.hu/chatbox/
Nyitva tartás:Hétfő,Szerda: 08 - 18 óráig

Kedd, Csütörtök, Péntek: 08-16:00

Igény esetén, előre egyeztetett időpontban, egyedi nyitva tartás szerint várjuk ügyfeleinket.

 

KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLTATÁSOK

A Miniszterelnökség (továbbiakban: Támogató) a "Civil Közösségi Szolgáltató Központ" cím elnyerésére kiírt pályázati felhívására a Contact MKSZ 2022. évben pályázatot nyújtott be. Egyesületünk már 5. alkalommal nyerte el a Civil Közösségi Szolgáltató Központ címbirtokos címet Jász–Nagykun-Szolnok Vármegyében. A támogatási időszak kezdő időpontja: 2023. január 1., a támogatási időszak záró időpontja: 2025. december 31. napja.

A Miniszterelnökség által Civil Közösségi Szolgáltató Központ (továbbiakban CKSZK) cím elnyerésére meghirdetett pályázati kiírásra 2022. november 21-ig lehetett pályázatokat benyújtani. A 2023-25. évi pályázati kiírás célja szerint a pályázó civil szervezetek a kiírásban foglalt feltételek teljesítése esetén nyerhették el a CKSZK címet.

NÉV VÁLTOZÁSA:

2020. július 1.-étől nevünk, Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Civil Közösségi Szolgáltató Központ volt, majd 2023. január 1.-től Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Civil Közösségi Szolgáltató Központ –ra változott.

A pályázat célja:

A pályázat célja, a Támogató által „Civil Közösségi Szolgáltató Központ” cím elnyerésére 2022. novemberében meghirdetett pályázaton nyertes civil szervezetek által működtetett Civil Közösségi Szolgáltató Központ működéséhez kapcsolódó költségek finanszírozása.

Közösségi szolgáltatások 2023.01.01-től:

I. Tanácsadások alatt az előre egyeztetett időpontban és helyszínen igénybe vehető, megfelelően dokumentált (szolgáltatási napló, ügyfélnyilvántartás) szolgáltatási eseményt értjük. A tanácsadások témakörei az alábbiak:

  • Jogi, közhasznúsági tanácsadás;
  • pénzügyi, könyvviteli és adózási tanácsadás;
  • elektronikus ügyintézést segítő tanácsadás (ügyfélkapu, nyomtatványok, nyilatkozatok);
  • pályázati és forrásteremtési tanácsadás mely hazai és külföldi pályázatokra is kiterjed és felöleli a teljes pályázati időszakot;
  • adományozással, önkéntességgel kapcsolatos tanácsadás,
  • fiatalok bevonása a civil szervezetek tevékenységébe,

II. Információs szolgáltatások alatt az ügyfélkör számára látható és hozzáférhető módon biztosított egyszerű információátadást értjük, amely megfelelően dokumentált (jelenléti ív, meghívó). Témakörei az alábbiak:

  • Információs Rendezvény székhelyen és szabadon választott Vármegyei járásban (75 % más járásban);
  • Saját rendezvény (saját kezdeményezésű és szervezésű);
  • Országos rendezvényekhez, kampányokhoz, programokhoz csatlakozó helyi rendezvények,

III. Infokommunikációs szolgáltatások alatt az ügyfélkör számára elektronikus úton történő információszolgáltatást értjük, melyeket az elvárt módon dokumentálunk.

  • Elektronikus hírlevél,
  • Rendkívüli elektronikus hírlevél,
  • Nyilvántartások kezelése, összhangban a GDPR előírásaival: (Ügyfél adatbázis, civil referensek adatbázisa),
    • Információs tartalmak, hírek közzététele a saját honlapon,
    • Információk biztosítása a CIP számára,
    • Roll-up, molinó, plakát (aktuális logókkal),
    • Címbirtokosi oklevél.

Önként vállalt tevékenység:

Nyomtatott hírlevél, valamint az elektronikus körlevelek a fontosabb aktualitásokról, Gyakran ismételt kérdések (GYIK) közzététele és folyamatos bővítése a saját honlapon, Információs tartalmak, hírek közzététele a saját facebook oldalon,

IV. Képzési és egyéb szolgáltatások az ügyfélkör számára, amelyek megfelelően dokumentáltak (jelenléti ív, nyilatkozat, stb.) a következőek lehetnek:

  • Adományozással, önkéntességgel kapcsolatos képzések, rendezvények megtartása;
  • Helyi igényeknek megfelelő képzések (pl. informatikai képzés, pályázatírás stb.),
  • Civil szervezetek működését bemutató program a középiskolások számára,
  • Hálózati belső képzések,
  • Országos civil szervezeti vezető workshop.

Önként vállalt szolgáltatás/feladat

  • Közigazgatás civil szférát érintő aktualitásaival kapcsolatos tájékoztató rendezvények szervezése
  • Technológiai és infrastrukturális szolgáltatások biztosítása (terem használat, internet és számítógép használat, eszközkölcsönzés, fénymásolás, nyomtatás, szkennelés).
  • önkormányzati képviseleti fórum infrastrukturális kiszolgálása (Kerekasztalok, bizottsági delegáltak munkájának segítése, szervezési, adminisztrációs feladatok ellátása). Könyvtár- és dokumentációtár használata.

V. Partnerség

  • Civil Központ hálózati munkájában való részvétel,
  • Részvétel az országos találkozón (CIKOT)
  • Helyi kapcsolatok (civil szervezetek, forprofit szféra, önkormányzatok, média, egyéb)
  • Országos tematikus rendezvények.

VI. Magyar Külhoni kapcsolatok fejlesztése

Magyar – külhoni magyar kapcsolatok fejlesztése a határon túli civil szervezetekkel együttműködve.

  • Legalább 1 együttműködési/vállalkozói szerződés v. megbízási szerződés a a Vármegyei Civil Szolgáltató Központ és a külhoni magyar civil szervezet között.

Önként vállalt tevékenység:

Kárpát-medencei Civil Konferencia (külhoni és hazai civil szervezetek) számára a magyar külhoni magyar kapcsolatok fejlesztése érdekében a határon túli civil szervezetekkel együttműködve.

VII. Kötelezően választható indikátorok

  • Hírlevél audiovizuális melléklete;
  • Civil szervezeti kereső kialakítása a CKSZK honlapján (folyamatos frissítés)
  • Civil szervezetek elismerése a Vármegyében,
  • Hálózati szakmai koordináció (szakmai irányítók kijelölése alapján)

Önként vállalt tevékenység:

  • Ifjúsági képzés
  • Protokoll a civilek életében